dijous, 4 de juny del 2015

Diari de Catala

Dilluns dia 23.
Era el aniversari d'una amiga de fa temps, la veig cada dia, però no hi parlo amb ella, vam estar des de primària fins a quart juntes però, a cinquè ja ens van separa de classe i a sisè ella va tindre que repetí. Després, vaig perdre el contacte, ja no parlava, tampoc li dirigia la paraula. Li vaig felicitar, al matí, abans d'anar a l'escola, però al minut després de felicitar-li, men vaig anar amb les meves amigues. Desprès vaig seguir amb la meva vida rutinària, vaig anar al col·legi, la Nerea, em va donar un llibre que es deia “pulsacions” perque al meu aniversari, a la festa, em va regalar Batpat, era un llibre infantil i ami no m'agradava y mel va canviar per un altre.

Dimarts dia 24.
Al acabar les classes, havia quedat amb la Lucia i la Ivet a la biblioteca de Club Natació Terrassa per estudiar Socials, així o vaig fer. Peró abans de tot ens vam parar per les nostres cases, jo per donar-li las notes a me Mare, per dir-li que m'havia quedat una, la Lucia per agafar-se el seu llibre de “Buenos días princesa” i la Ivet per informar-lis als seus pares que s'en anava. Després de tot això ja vam poder anar. Peró jo em vaig parar a comprar berenar perquè tenia gana. Teníem dues hores. Resumim, no vam estudiar res, ens vam posar a jugar i no vaig poder estudiar. Als últims moments, les tres ens vam posar a llegir. Jo “After”, la Lucia “Buenos dias princesa” i la Ivet un llibre de wattpad.

Dimecres dia 25.
Després de l'escola havia rebut una caixa, tancada. El meu pare ma gravat com obro la caixa, he estat mes de 15 min intentant saber, per abon s'obria, però al final ho he aconseguit. Al obrir-lo, m'estranya, era una “fofucha”, si no sabeu el que es, jo us u dic. Es una nina fet a ma, com una replica teva però en petit.
Després ho he ficat a la tauleta del meu escriptori. He trucat als amics que man han regalat, per agrair-lis el regal i per finalitzar he agafat el mòbil, li he fet una foto per ensenyar-lis a les meves amigàs. Després com que estava cansada em vaig ficar a dormir. Vaig dormir aproximadament dues hores i després vaig començar a fer el diari.

Dijous dia 26.
Després del institut he anat a Barcelona a canviar-me els vidres de les ulleres. Vaig sortir aproximadament a les 17 de casa. Vaig anar amb tren perquè la meva mare no condueix, vam tardar com una hora. Al arribar, ens vam dirigir al CortIngles, per lo de les ulleres y ens van atendre al moment. Ens van dir que ens esperes mitja hora. Així que vaig tindre que esperar-me mitga hora sense ulleres. Vaig passejar per el CortIngles, lo primer de tot que vaig fer, va ser esmorzar una magdalena de xocolate, després vam pujar a la planta set que es on hi ha la tecnologia, vaig estar mirant jocs de la 3DS i mangas. Pasada la mitga hora vaig tornar a l'òptica. Ja les tenien amb els vidres nous, així que me les vaig ficar i veia molt millor.

Divendres dia 27
He anat a l'institut com sempre i casi no em fet classe. Per aquesta setmana no tenia moltes coses de deures, nomes angles, socials i tecnologia, era poca cosa i fàcil de fer, així que estic bastant contenta de que m'hagin ficat pocs deure. Peró també una mica preocupada perquè com que he suspès matemàtiques, dons pot ser que els meus pares em fagin estudiar matemàtiques cada dia, o que m'apuntin en una acadèmia de repas y comenci aquesta setmana.

Dissabte dia 38
Me despertar tard, aproximadament a les dues de la tarde, perquè aïr em vaig anar a dormir tard. A la que me aixecat del llit men vaig anar a menjar. Desprès vaig encendre l'ordinador i vaig estar jugant una bona estona. A les sis de la tarde el meu pare, la meva mare i jo, vam baixar a la rambla. Hi havia moltes parades per la palma, i moltes rebaixes, també vaig veure a Katia passejant amb la seva família, li vaig di hola però ella no s'en va adonar. Després ens vam dirigir a la tenda de llaminadures per comprar-me unes quantes, finalment vaig anar al Viena a sopar, que allà ens vam trobar a uns vells amics.

Diumenge dia 29
Un altre com me aixecat tard. He dinat com cada dia i he esperat que me mare torni de treballar. Quan a ja a tornat del treball a menjat ella i a descansat del treball. Despres de unes hores ens vam dirigí a Manresa a casa d'uns amics. Vam anar al cinema i vam veure una pelicula anomenada Focus, no estaba malament pero no era el meu genere preferit. Al acabar vam anar a sopar a un bar que es diu el farolillo.

I finalment vam tornar a Terrass.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada